Krótkie wprowadzenie na temat Menu. Prostota – klucz dla współczesnego wzornictwa. Właśnie Menu wydaje się być uosobieniem niebywale prostej myśli wzorniczej, co przekłada się na ergonomiczne formy wielu produktów codziennego użytku z obszernego portfolio sknadynawskiej marki.
Po co komplikować styl życia, kontakty międzyludzkie, swoje codzienne rytuały? Menu pomaga żyć w oczyszczający sposób. Brand pracuje z najbardziej utalentowanymi projektantami nad konkretnym celem – każdy projekt ma przerodzić się w „Świętego Grala”- stać się dziełem sztuki wzorniczej na wieki. Piękna misja i trudne wyzwanie. Opierając się na wzorniczej linii Menu można zaaranżować kuchnię, łazienkę, salon czy sypialnię. Nas najbardziej cieszą nowości, które promujemy w lipcu.
Ważną rolę w ofercie odgrywa oświetlenie – charakterystyczne, z lekkim posmakiem vitage, szlachetne i ponadczasowe. To idealny moment, aby opisać nowości, jakie pojawiły się w strefie światła – transparentne lampy wiszące Tied wykonane są z betonu i tkaniny. Subtelną i stłumioną atmosferę pomieszczenia budują lampy stołowe i stojące, tu kilka najnowszych modeli – The Standard, Stone, One The Edge i Conic.
Warto też wspomnieć o kwietnikach Wire, które składają się z lekkich (siatkowych) geometrycznych podstaw i owalnych donic. Wpisują się one w najnowsze trendy aranżowania wnętrza salonu, tarasu, balkonów z wykorzystaniem przeróżnych kwiatów doniczkowych.
Spryt, innowacja, nowe materiały i rozwiązania technologiczne – w tym kierunku zmierzają najmowe trendy w przemyśle i wzornictwie. Tam idzie też konsekwentnie Menu projektując przedmioty, które dają decydujące muśnięcie i wykończenie naszym wnętrzom.
Przez cały lipiec w Pufa Design kupisz produkty Menu z 5% rabatem.
Polecamy też artykuły inspiracyjne nawiązujące do tematyki:
W złocie i czerni – design, dodatki, meble i oświetlenie
Przewodnik po nowoczesnych dodatkach – design do łazienki
Sekret dobrego wnętrza – beże i biele
Odpowiedz